FAQ

Heb je nog vragen over onze diensten?
Vind hier alle antwoorden!

Kan ik ter plaatse reserveren en meenemen?

Dit is mogelijk indien er nog fietsen ter beschikking zijn, gelieve eerst hiervoor telefonisch contact op te nemen. Wil je zeker zijn van je reservatie, reserveer dan online.

Al onze fietsen zijn uitgerust met een snelsluiting aan het zadel, zodat je snel de juiste zadelhoogte kan instellen/aanpassen. Bij de heb je de keuze tussen maat medium en large.

We waarderen het als je de elektrische fiets in propere staat terugbrengt. Verwijder eventueel modder of vuil en zorg ervoor dat je jouw persoonlijke bezittingen hebt verwijderd.

Bij afhaling of levering krijg je de volledige uitleg van de e-bike.

De e-bikes kunnen afgehaald worden op het volgende adres: Biezenstraat 4, 4529 JK Eede, Nederland.

De fiets is niet automatisch verzekerd. Je kunt een “verzekering” tegen diefstal en schade afsluiten bij het huren van een fiets. 

In geval van diefstal of verlies van de fiets moet je hiervan direct melding doen aan ons. Tevens moet je hiervan aangifte doen bij de politie van de gemeente waarin het voorval zich heeft voorgedaan.

In geval van diefstal of verlies stellen we de directe schade gelijk aan de dagwaarde van de fiets. In dat geval dien je dus de dagwaarde van de fiets te vergoeden. De huurprijs daarbij niet inbegrepen.

Onze fietsen worden goed onderhouden en de kans op pech onderweg is daardoor klein. Mocht het onverhoopt toch gebeuren dat je onderweg met pech komt te staan kan je ons bellen op +32 478 88 40 53 en wij helpen je bij de beste oplossing.

Kleine reparaties of lekke band kunnen bij een lokale fietsenwinkel hersteld worden.

Reserveer nu je e-bike voor je bed & breakfast, hotel of gewoon voor jezelf